esmaspäev, 10. november 2014

Minu psühholoogia teemalised loengud YouTubes

Siin on minu loeng humanistliku psühholoogia alused https://www.youtube.com/watch?v=KVCTfH0ddPY
Ja siin loeng vastuolulisest geniaalsest psühholoogist Wilhelm Reichist ja isiksuse kaitserüüdest https://www.youtube.com/watch?v=C8rPGZnCXHc


1 kommentaar:

Unknown ütles ...

Kui teil on kogu teie kehas Herpes, näiteks palavik, hsv või katusepõlv, siis sa tead, mis see on, et jääda valu ja ebamugavustunde juurde, mida herpes pakub. Ma ei pea teile ütlema, kui fantastiline oleks leida midagi, mis toimib nii hästi, et te ei pea enam kartma stressi või puhangu pärast, Dr Itua taimne ravim ravib minu herpese kahe nädala jooksul pärast seda, kui see on tõeline ja loomulik taimset ravimit ei ole kõrvaltoime, põhjus, miks ma kirjutan, on see, et ma lubasin dr Ituale, et jagan tema taimset tööd maailmale, et näha, et Herpes ei ole enam suur asi. ... HIV, Hsv 1/2, B-hepatiit, diabeet, mehed / naine viljatus, loterii õigekirja, Copd, vöötohatis, fibroid, fibromüalgia, maks / neeruflamootia, epilepsia, astma. Siin tema kontakt ... drituaherbalcenter@gmail.com/Whatsapp Telefon + 2348149277976. Ma maksin tema taimsete ravimite eest ja saatsin selle kullerteenuse kaudu, mille ma selle kiirelt ja kasutan.